Шановні батьки! Сьогодні на уроці хімії з учнями було проведено бесіду в результаті неприємного і незрозумілого прояву поведінки та ставлення до предмету. Один з уроків було майже зірвано через пересаджування (учні облаштовуються для спілкування по-за темою під час уроку, а не для навчання), недоречні коментарі, тотальну непідготовку з теоретичним матеріалом та невиконання домашнього завдання (12 учнів!!!). Урок хімії трапляється раз на тиждень, домашнє завдання чітко роз'яснено і записано (залишається доступним весь час), надається матеріал для конспектування, навіть ті, хто бувають відсутніми, знають, що саме потрібно зробити і де взяти конспект, щоб опрацювати матеріал. Які можуть бути названі причини такого ставлення до навчання? Урок хімії-це лише свіжий приклад. Нажаль, така ситуація- непоодиноке проявлення подібної ситуації. Подібне можна спостерігати що до географії. У дрібніших проявах з багатьох предметів. Скоро весняні канікули, та це лише сигнал про близьке закінчення навчального року, і це період певних підсумків, а не розхолодженого і недбалого ставлення до уроків. Також подібні випадки - позбавлення можливостей тих учнів, які прийшли з чіткою метою навчатися.
Відповідно до виконання завдань на уроці, учні одержали низькі оцінки, а обурений ситуацією, вчитель написав доповідну на 8-В. Скільки ж це має продовжитися, щоб учні почали дослухатися до порад і самі ставали зацікавленими у підвищенні результатів успішності та одержанні якісних зань, які пропонує гімназія.
Прошу батьків звернути увагу на підготовку дітей до занять та навчити їх поважати оточуючих. Починати слід кожному з себе: "поважаю себе, хочу поваги до себе, щоб враховували мою думку, тоді поважаю людей навколо себе і чую їхні думки також". Окреме питання- повага до праці людей, які покращують майбутнє наших учнів уже сьогодні, надаючи їм загальні знання, розширюючи світогляд, розвиваючи пізнання.
|