фізика |
§36, впр. 36, №2, 3, 4 |
інформатика |
Група Валентини Володимирівни: §9.3-написати КОНСПЕКТ, с. 267 (можна опрацювати матеріал, бо в класі буде робота за цим завданням)
Група Віктора Вікторовича: с. 269, №4 або № 6 - виконати та надіслати на пошту вчителеві
|
алгебра |
пункт 22-24, № 24.8, № 24.11
у зошитах для ДПА дописати усі завдання з комбінаторики *
|
англійська мова |
На середу, 10.04: ЗДАТИ ПИСЬМОВУ РОБОТУ (повідомлення про когось із видатних жінок, приклад, про що саме, на с. 205)- цю роботу задано 12 днів тому, а здали тільки 6 учнів!
Виконати впр. 2, с.212-214 (потрібно прочитати текст, усно перекласти, щоб письмово доповнити речення, подані у вправі, обов'язково вказати у висновку свою думку, співпадає вона з думкою головних героїв, чи відрізняється)
На п'ятницю, 12.04: Написати повідомлення у вигляді листа редакторові передачі (зразок та інструкції на с. 194 і с. 288) на тему "In your opinion, what is more important, food or laptops for children in developing countries?"( На вашу думку, що важливіше для дітей у країнах, які розвиваються, їжа чи ноутбуки (т.б. технічна підтримка розвитку й освіти)?) Можна, навіть потрібно скористатися матеріалом, який обговорювали на уроці.
|
*Шановні батьки, вникніть та пригадайте: це навіть цікаво та може бути гарною вправою для роботи мислення!
Комбінато́рика (Комбінаторний аналіз) — розділ математики,присвячений розв'язанню задач вибору та розташування елементів деякої, зазвичай,скінченної множини, відповідно до заданих правил. Кожне таке правило визначає спосіб побудови деякої конструкції із елементів вихідної множини, що зветься комбінаторною конфігурацією. Тому на меті комбінаторного аналізу стоїть дослідження комбінаторних конфігурацій, алгоритмів їх побудови, оптимізація таких алгоритмів, а також розв'язання задач переліку. Найпростішими прикладами комбінаторних конфігурацій є перестановки, розміщення, комбінація та розбиття.
|